DirectorActorsSynopsisA village somewhere in Algeria. Proud and cocky, Mounir aspires to be recognized for his just merits. His Achilles heel: everyone jokes about his sister, Rym, who goes to sleep at the drop of a hat. One evening, when he arrives home drunk, Mounir yells out to the empty village square that a rich, foreign businessman has asked for his sister’s hand. From one day to the next, everyone wants to be his friend. Blinded by his lie, Mounir will, without wanting to, change his family’s destiny. Production photos (5)