Mas des alouettes (Le) (2006)
The Avakian are a rich and large Armenian family. Aram and Assadour, the two brothers, have decided to plan a family get together. One, a doctor, emigrated to Venice where he has found success and married an Italian countess. The other owns land near a little Anatolian village where a large Armenian community resides and where he is respected by everyone, even the Turkish authorities.