DirectorActorsSynopsisThe things that can arise between a mother and son, between Paris and Marrakech, in an actor’s paradoxical education, be it private or professional.
Marc was born 23 years ago to Farid Daoudi – a singer in the eighties, author of “Quand je serai star” and Diane de Montalte, a Parisian actor. He gave up his studies to become a steward. It was his way of rebelling against his mother’s culture, a feminine culture seamed through with crazy ambition; one far too appealing and phony to his mind. And yet it is this same culture that has shaped him. The contradictions, as comic as they are cruel, of his rebellion are totally comprehensible. But, he finally manages to snap out of it and take his first steps into adult life.