DirectorActorsSynopsisLuka, a Serbian engineer from Belgrade, has settled in a village in the middle of nowhere with his wife, Jadranka, an opera singer, and their son Milos. He plans to build a scenic railway that will transform the region into a top tourist attraction.
His life is turned upside down when conflict breaks out. Jadranka runs off with a musician and Milos is called up for service.
Ever the eternal optimist, Luka waits for his wife and son to return, but Jadranka doesn’t come back, Milos is made a prisoner and the Serbian military oblige Luka to keep guard of Sabaha, a Muslim hostage.