A man and woman who were childhood friends but whose paths have since separated meet again at a reunion. Caught up in dizzy waltzes that follow one after the other, mingling with different generations, they look for each other, find each other and lose each other. They're witnesses or participants, sharing joy and pain, until they finally join together at last.