DirectorActorsSynopsisFrédéric Saltim manages the family bank. Bruno, his older brother, willingly gave up the position in exchange for the bank financing a theater. Floating around them and coming between them are Vanessa, their neice, who they both dream of taking under their wing, Eve and Jim, a couple given over to lies and betrayal, and a strange French director exiled in Berlin. As is often the case, a lack of money provokes situations in which everyone achieves a deeper understanding of each other. Production photos (6)