Marie et le loup (2001)
One evening, when she’s out with a girlfriend, she catches glimpse of a couple making love in a ghost train. She can’t make out the woman’s face, whereas the man catches sight of Marie’s. Thrown, embarrassed, she flees, but the man won’t let her escape, then won’t let her go, settles in.