A friend, Nadine, either for reasons of friendship or to stave off loneliness, offers Nina lodgings in the room above her apartment and work in her gallery. For now, just while Nina’s ‘between jobs’. One day, totally depressed, and assailed by a feeling that she’s messed up her life, Nina panics and swallows some sleeping pills. She staggers into the street and collapses in Batignolles Square. People walk on by, taking sidelong glances, not stopping. Except for Sami, an Algerian man in his thirties, who is training in the park.
Nina, screwed-up actress, falls for Sami, Algerian marathon runner whose broken dreams have forced him into prostitution as a transvestite. He clings to this love affair in order to not sink any lower.