Eddie Constantine makes his third appearance as Peter Cheney's two-fisted FBI agent Lemmy Caution in Les Femmes S'en Balancent (aka Dames Get Along). In this outing, Lemmy is on the trail of a counterfeiting gang. Somehow or other, the mission requires him to dally with a bevy of international beauties, including Nadia Gray and Dominique Willms. Eventually, Lemmy puts the clues together and locates his quarry, leading to a climactic orgy of violence.