DirectorActorsSynopsis Expecting his first child and still struggling to find steady employment, Doinel (Jean-Pierre Léaud) involves himself in a relationship with a beautiful Japanese woman that threatens to destroy his marriage. Lightly comic, with a touch of the burlesque, Bed and Board is a bittersweet look at the travails of young married life and the fine line between adolescence and adulthood. AboutBed and Board (French: Domicile Conjugal) is a 1970 French film directed by François Truffaut. It belongs to Truffaut's series of five films about Antoine Doinel, and directly follows Stolen Kisses, showing the married life of Antoine (Jean-Pierre Léaud) and Christine (Claude Jade). Source : Wikipedia Production photos (5)