This sensitive and true to life portrait of Patrick Deweare sets out to trace his life and career, drawing from a filmography based predominantly on emotional themes. We follow the moving story of his life, from his debut as a child star at four years of age, on through to his suicide. Thirty years of living, thirty years of making a career. What emerges is a captivating personality...