This French-filmed trifle is based on the roguish character created by Ponson du Terrail. American actor Channing Pollock is Rocambole, living by wits in Paris. The film recounts his adventures as he goes from one swinging nightspot to another. Along the way, he breaks a few hearts, but holds out promise for others.