After a stagecoach is robbed and the passengers murdered, a long and tangled series of surprise attacks a murderous double-crosses leaves the coach's strongbox in the hands of the killer Lasky. It is up to the legendary hero Sartana to track down the missing money and determine just who is ultimately behind the grisly robberies and killings.