When a fortune teller warns Sakol that his mother may soon die, he plans a one-day pilgrimage to nine temples to save her. Three generations cram into a van – bringing with them simmering tensions, an ailing grandmother, and one Christian girlfriend. As Grandmother’s health falters and tempers boil over, the family must choose between finishing the journey or finally facing the truth.