A hushed soul bound to a crumbling household in an allegorical America. With a perverted butcher for a father and a mother frozen in a quiet, catatonic spell, Charlie seeks solace in the whimsical world of his eccentric grandmother. As his safe haven unravels, Charlie navigates the hostile realms of home and the military, caught between his authentic self and the masks he must wear.