Inspired by true events. 1971, Greece is under military rule. Alice, a young American tourist, camps on a secluded beach with fellow hippies while Cristina works in the only tavern nearby. One night, the hippie camp gets raided by the local police. The girls escape the raid but Cristina is wounded and they need to find refuge. The nearest shelter is a remote monastery. But what awaits them inside is no sanctuary—only a death cult led by a ruthless Abbess.