The King of France, Jean II, is a prisoner in England. France is subjected to terror dictated by Edward, the Prince of Wales. But hope remains: Thierry de Janville and his companions, declared outlaws, resist and hope for the return of their good King. Such is the epic tale of Thierry la Fronde...