Green Screen, or the hesitation of going to Venice alone, when you thought there were two of you... The narrator's doubts echo other existential questions, solvable in the lagoon where gondoliers make Casanova their own. While book excerpts punctuate this mental journey, the narrator “projects” herself to evaluate her desire in this Serenissima Republic where desire is king.