Thirteen-year-old Théo invites his best friend Paul to the mountains to celebrate his mother Maïa’s birthday. Surrounded by adults, the two teenagers start acting like grown-ups, while the adults, for their part, start acting like teenagers. With his first cigarette, his first sip of beer, and his first exploration of his body, Théo realizes that he will never be a child again.