Sarah and Michaël dubiously get their hands on a copy of ""Life Simulator"". As soon as the game stars, Michaël quickly realizes that he shouldn't have included his little sister in a game of this ultra-immersive game. He tries to save her from danger in a frantic chase.
"With impressive technical mastery, the film revisits the cult high-speed chase scene, portraying a brother-sister relationship based on a game that ends up warping reality."