The action often takes place at night, when three little fox cubs, Pablo, Poppy, and Pumpkin, go out and explore the city, from circus tents, artist's studios and the local museum. Pablo often leads them astray but somehow they always get out of trouble and find a way back home, to their cozy den at the bottom of Hannah's garden.