Since the great cataclysm, the Arkadians had lived huddled at the center of the Earth. They had forgotten all about their past. As their ancestors had wished. Until the day their sun, the Shagma, fell ill. Then the children of Arkadia dared to enter the forbidden museum. They found a few traces of the past, but no plans for the Shagma. So the children created their messenger, Arkana, and sent her to the surface of the Earth.