On the shores of Odesa in Southern Ukraine lies the imposing Kuyalnik Sanatorium, a crumbling Soviet era health facility that’s seen better days. Join us over a summer season where the ever-dwindling guests come for the rejuvenating mud treatments and strange electroshock therapies, in search of love, healing and happiness.