In the spring of 1915 in Longeverne, Camus is preparing to become a man. He must finally fulfil the first mission of trust entrusted to him by his mother: take Blanchette to old Gosey and pay him back his eight pennies. But what was supposed to be a simple task turns into a nightmare when Camus loses four of the eight pennies entrusted to him by his mother.