In the village of Natzwiller, in Alsace, a handful of residents lived peacefully until the Nazis came and built a concentration camp at a place called Struthof. Every house has a story to tell. Some of the chaos wrought by the Nazis still haunts people's memories. The project aims to film a topography of the site, as well as a cartography of memories, by scrutinizing the mountain from each of its slopes, through the windows of the last inhabitants who witnessed this chaos.