Fifty-something, jobless, and lonely, Rosa has lost her self-esteem. Her life takes a new turn when she offers a ball to her young neighbor, who keeps losing his. To thank her, her parents invite her over unexpectedly, proudly announcing that their child has just appeared in a TV commercial. The young boy is quick to show Rosa his pay slip. Back home, distraught, she starts looking through old photographs and finds an old snapshot of herself as a child. In an irrational act, she decides to send it to a casting agent.