Today, in Lebanon, power cuts are not an event, they are a new state. Even the national museum is often deprived of electricity. But visitors want to see, despite everything. Armed with their phones, they come to visit the traces of past civilisations as their world crumbles. And so, in the darkness, shadows appear and things organise themselves differently, strangely.