This is my heart is an immersive site-specific work exploring an extraordinary love story, that of a child's reconciliation with his body. It's an immersive tale in which the audience, wrapped in a connected garnment and embellished with luminous embroidery, is swept up in a poetic experience that is both aural and visual. This is my heart offers a sensory odyssey in which the audience sees the connected garment light up in synchronisation with the text of the story. Designed to accommodate 20 people simultaneously, This is my heart is an installation intended for cultural and artistic centres and venues dedicated to immersive experiences.