Kevin is seen as a troubled boy. To be true, he tends to lose his temper when made fun of. After another incident, he is forced to participate in an all-male behavioral therapy session. Kevin should be going with his father who refuses to come. It’s Kevin’s stepfather, who looks more like his little brother, who is named to go with him.