Iman, an investigating judge in the Revolutionary Court in Tehran, grapples with mistrust and paranoia as nationwide political protests intensify and his gun mysteriously disappears. Suspecting the involvement of his wife Najmeh and his daughters Rezvan and Sana, he imposes drastic measures at home, causing tensions to rise. Step by step, social norms and the rules of family life become suspended.