For twenty-something Misha, soccer is the rhythm of life. His team is a family: eleven brothers who train, compete, and celebrate together. But this brotherhood is tangled up in a kind of injunction, a latent and trivialized oppression. Forced by the team to take part in a settling of scores, Misha becomes aware of the toxicity of his environment.