One night, Pyjama wakes up. He's alone, trapped in his room. He plunges into a nostalgic reverie, but shadows invade the room and draw his attention outwards. His bed carries him away and into the heart of a strange waltz.
The essence of the clip lies in the idea of representing the feeling of not being able to let go, a universal and indescribable theme.