Years ago, Annette Dupont (Simone Berriau) married a man she didn't love for financial security. Now, Annette's grown daughter (Jacqueline Daix) is about to make the same mistake. Hoping to prevent this are the ghosts of Annette's deceased lovers, who return to earth to guide the daughter onto the right path in life. As a bonus, the three spirits produce the "right man" for the girl, as if by magic.