Instead of the term "schizophrenic," they prefer the expression "voice-hearer." Twice a month, they gather around Virginia. She has set up and runs a discussion group for people suffering from this disease, reputed to be incurable and whose name alone embodies all the fantasies of madness. With her, they recount their lives with the voices in their heads.