Driven by an insatiable thirst for knowledge, TicToc, 35, created a revolutionary principle for traveling through time: temportals. By going through them, he can see the world at decisive moments in the development of mankind. By garnering the long-gone wisdom of the greatest geniuses in history, TicToc hopes to solve the environmental problems of his time: 2040.