In the French countryside, the lovely Doom’s Hamlet is the stage of singular slices of life. It is there that Jane is sent to her grandmother Granny Onion’s, while her mother Cécile needs time to take care of her depression. It is also there, in the forest, that lives Cloclo, the giant musician bum who has taken Jane under his wing. It’s also the place that Granny Onions finally leaves but for good this time.