Since giving birth to her baby, it's complicated for Amélie to go on living as before. It has an impact on her relationship with her partner and her work relationships. Yes, it's not easy to go through an audition in a bathing suit when you're ten kilos overweight, between two feeds. But the wonderful thing is to be able to talk about it freely with other women. And with time, everything passes.