In a remote village in the Talysh montains between Iran and Azerbaijan, a TV repairman dusts off his old Soviet film projector. He dreams of bringing his village together in front of the silver screen once more. But he faces one obstacle after another, until he finds an unexpected ally – a young film fan. Two generations meet and bring cinema and its light back to the village.