A molecule assembler and his disciple work around a giant well. The disciple first draws the atoms and the teacher then assembles them in earnest, seeking to create the perfect form. But the arrival of a mysterious creature pushes them to descend inside the well where they discover a strange machine. This machine disassembles the professor, allowing him to become the shape he was trying to create.