After disappearing for almost 80 years, wolves are gradually repopulating Europe. Man will have to learn to live and cohabit with these mysterious yet dangerous animals.
After living alongside a community of wolves, Jean-Michel Bertrand embarks on a fascinating cinematic quest through European forests, during which he’ll make some surprising encounters.