French filmmaker Armel Hostiou discovers he has a second Facebook account: a fake Armel who has real photos of him and many female friends, all of whom live in Kinshasa. Fake Armel invites them to audition for his next film, which is supposedly set in the Democratic Republic of Congo. Faced with the impossibility of closing this account, the filmmaker decides to go looking for his double.