France, November 2020. While the country is locked by sanitary confinement, in the city of Saint-Denis a camp of refugees is installed since months between the subway to Paris and the Stade de France. More than 2000 people survive here. They are fleeing war, violence and misery. Their stories melt and met here, at the city gate.