In Tel Aviv, Ori, an Israeli man who just failed in an attempted suicide, bumps into Anna, a French writer, at the trial of a suspected Nazi war criminal. He is shocked to recognize the love of his life, whose memory has haunted him since they fell madly in love in Turin twenty years before. But Anna maintains that they have never met. Maybe in the desert things will become clear.