This man has one goal: to prove that the Earth is flat. He embarks today on his homemade rocket. Will his mission be a failure, forcing him on a trip further out into space? The secret lies in Earth³.
The film is freely inspired by Mad Mike Hughes who died on February 22, 2020 in the crash of his homemade rocket.