Phil, a quirky cruciverbalist's finds his job at stake, when the journal decides to shut down his section. He rehearses his speech to the board at home whilst shedding his layers of protection. He finally faces the board despite being socially vulnerable for the first time, and finds the confidence he did not know he had.