A child's life unfolds before our eyes to the rhythm of music. A hat is put in his hand from a very young age. He was given a hat so that he could assert his role as a man. He's a cowboy. He starts his life. A gunshot rings out. He gets up, reassembles himself, retrieves his hat. He goes in pursuit of the gunman.