World War II has begun, but Parisian neighbors Dalban (biographer of Napoleon) and Mme. Ancelot still feud over his claim that her great- great-grandmother did *not* sleep with the Emperor! Their underage children Claire and Bernard are in love, but cannot marry over their parents' opposition. Dalban enlists beautiful cabaret star Zazu to divert Bernard's attention with a showgirl. But Zazu has her own ideas about young love...and strange things happen in air-raid shelters!