In a legendary country, the king’s daughter, learning of plans to marry her to a horrible old man, pretends to be struck dumb. The king promises her hand to anyone who can make her speak, but anyone who tries and fails will have his head cut off. After several unexpected adventures, the "little fellow" succeeds in making her talk.