Together with his uncompromising friend Marie Girard, André de Lurvire clamors for moral reasons for the closing of the Bal Tabarin, a famous Paris cabaret. So, imagine André's reaction when he... inherits the joint! But, following the seductive schemes of Cora, Tabarin's sultry star, Lurvire gradually lowers his guard, discovers the good life and abandons his wife...