Disgusted by the violence shown on his television screen, Mr K approaches his TV set, leans forward and falls into an abyss. He ends up in hell, where the damned activate themselves the machines which torture them. They seem content. Upon his return to earth, Mr K realizes that the behavior of the living is strangely similar to that of the damned.